sobota, 3 maja 2014

I won't fall out of love

Merlin Ambrosius
Kocham cię, czy tego chcesz, czy nie. Czy ja tego chcę, czy nie. To jest jak choroba. Jak niemoc, która odbiera mi możność wolnego wyboru, która topi mnie w otchłani. Zabłądziłam w tobie, i nigdy już się nie odnajdę, nie odnajdę siebie takiej, jaką byłam. A jeżeli odpowiesz uczuciem na moją miłość, zabłądzisz również, przepadniesz, pogrążysz się w odmęt, nigdy już nie odnajdziesz dawnego siebie. 
A. Sapkowski

Z miłości ludzie robią szalone rzeczy, popełniają najgorsze błędy. Ty z miłości poświęciłeś wszystko co tylko mogłeś, oddałeś mi to co było ci najdroższe, aż w końcu wyrzekłeś się samego siebie. Byłeś moim mistrzem, a ja twoim największym sukcesem. Ty byłeś ideałem, a ja jedyną kobietą, którą kiedykolwiek pokochałeś. Nauczyłeś mnie wszystkiego co umiałeś, podarowałeś całą swoją wiedzę i wiekowe doświadczenie, zdradziłeś każdy sekret, odkryłeś przede mną wszystkie swoje marzenia, uczucia i najbardziej skrywane słabości. Podarowałeś mi swoje serce i samego siebie ufając, że nigdy cię nie zdradzę. A przecież znałeś przyszłość. Widziałam to w twoich oczach, gdy odbierałam ci ostatnią rzecz jakiej sam się nie wyrzekłeś. Wolność. Wiedziałeś, że tak to się skończy, a jednak nie wycofałeś się, kiedy jeszcze miałeś na to szansę. Świat nigdy nie pojmie tej historii. Będą się zastanawiać czemu na to pozwoliłeś i czemu pokochałeś kogoś takiego jak ja. Będą pytać czy naprawdę cię kochałam czy jedynie chciałam twojej zguby. Świat zawsze woli historię, w których dobro zwycięża zło. Świat zawsze każe wybierać między miłością, a całą resztą. Nikt nie pojmie, że można pragnąć wszystkiego, bez konieczności wyboru, że dobro i zło może współistnieć, że można jednocześnie kochać i pragnąć potęgi. Jesteśmy na siebie skazani Merlinie, czy tego chcesz czy nie, czy ja tego chcę czy nie...

MYRDDIN EMRYS (MERLIN AMBROSIUS) – NIEGDYŚ NAJPOTĘŻNIEJSZY CZARODZIEJ – OBECNIE ZAKLĘTY W DĄB – TRUDNA I SKOMPLIKOWANA MIŁOŚĆ – DAWNY MISTRZ I NAUCZYCIEL – ♥


Morgana le Fay

Mordred Pendragon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez drama queen. Obsługiwane przez usługę Blogger.