piątek, 29 września 2000

'Hey, what's your dream?'



H O L L Y   L A M B L E Y
"Dama", wkradłem się jej do mieszkania, zgasiła mnie przy pierwszym spotkaniu, a przecież jestem tym od lodu, nie ognia! Dziwna kobieta, naprawdę. Wydaje się ciągle smutna. Ehh...


W E N D Y   D A R L I N G
Uwielbiam ją, to moja przyjaciółka! Lubimy się razem wygłupiać. Ale muszę zawsze czekać aż skończy pracę, uhh...


R E B E L   H A R P E R
Ma odjazdowe imię! Take buntownicze. O, mówi, że była morską wiedźmą, kurde, odjazd! Chcę ją zabrać na bitwę na śnieżki i by zaczęła się śmiać, a nie tak jakoś dziwnie krzywić... Zostaliśmy przyjaciółmi i się śmieje! Udało mi się!!


O B E R O N   A L D E R
Bywałem często u niego na dworze. Strasznie lubiłem to miejsce, zawsze pełne radości i ciepła, a ludność chętnie się ze mną bawiła. Dziwnie jest go spotkać tutaj, w Fabletown.


T S U K I N O   M A O
Przez te kobietę wpadłem w swoją własną pułapkę... Auć... moja kostka...

J I M   C O L L O D I
"Co do ch&%ja?", Nazwał mnie "smarkaczem"!! Co to za koleś?


C H E L S E Y   L O R E N S
Moja koleżanka! Ma piękny głos, ale chyba w siebie nie wierzy...


H A G E N   A L D E R
Do niego idę po to, by mnie nauczył celować! Chcę lepiej rzucać śnieżkami!


J O H A N N    F A U S T
Według babci ma mi pomóc w naprawieniu mojej laski. Jeszcze go nie znam.


L U C Y F E R   B O R U T A
Zaczepił mnie w barze... Lucjan, fajne imię. Mówię na niego "Lucek".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez drama queen. Obsługiwane przez usługę Blogger.