czwartek, 1 lutego 1990

FINAŁ ''POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI''



ETAP II

Powiem szczerze, że jestem zawiedziona tym, że w ostatnim etapie udział wzięło tylko kilka osób. Jakby nie patrzeć, była to połowa ze wszystkich, którzy dostali się do kolejnego etapu, jednak ci co jednak nie dodali swoich odpowiedzi, zmusili nas do pominięcia ostatniego etapu i przejścia od razu do finału.
Również przez to, że jeden etap został z przyczyn niezależnych od nas pominięty, całkowicie zmienił się przebieg zabawy, dlatego też zadanie finałowe nie łączy się tak pięknie z tym w poprzednim etapie. Dla nas to ogromna strata, ale mam nadzieję, że autorzy, którzy z nami zostali, wybaczą nam to, a pisząc tekst będą się po prostu dobrze bawić.

Nie będę rozpisywać ocen, co miało miejsce w ostatnim etapie, nie czuję takiej potrzeby. Wszyscy, którzy dodali odpowiedź, zasługują na milion punktów i wielką falę, dlatego uznajmy, że każdy otrzymał ich maksymalną ilość, czyli 10. Gratuluję!
Jak wiecie, w tym momencie Waszym zadaniem jest napisanie opowiadania, którego minimalna ilość słów to 1500. Liczymy jednak, że będzie ich o wiele więcej, bo im dłuższe opowiadania tym lepiej, bowiem Wasze komentarze dotyczące zabawy były świetnie i naprawdę nie możemy doczekać się tego, co zaserwujecie nam tym razem!
Zadanie finałowe
Jak mówiłam, było nam z tym ciężko, dlatego... ponownie musicie postawić na kreatywność. Niestety, pominięcie ostatniego etapu bardzo połamało mi plany odnośnie notki finałowej. Co Wasza postać robiła od momentu etapu II do teraz zostawiam Wam. Ogranicza Was tylko wyobraźnia, nic więcej. Aczkolwiek, gdy już dacie odejść wszystkim granicom i zagłębicie się w cudownym baśniowym świecie, musicie pamiętać, że nadejdzie dzień, w którym Wasza postać położy się spać, po czym obudzi się w Fabletown. Będzie zdziwiona, zrozpaczona czy szczęśliwa? Rzuci się na główkę w rutynę swojego nowojorskiego życia czy będzie musiała od nowa się przystosować? To zależy od Was. Jedno jest pewne: gdy przy porannej kawie włączy telewizor i znajdzie kanał Fables TV dowie się, że poprzedniej nocy jedna z nielegalnych wiedźm postanowiła się zabawić i rzucić na całą dzielnicę klątwę snu.

Czas macie do 15 października. To chyba wystarczająco długo, biorąc pod uwagę, że niektórzy z Was chodzą już do szkoły, jednak we wrześniu nie jest chyba jeszcze aż tak dużo do nauki, mam nadzieję. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i ufam, że każdy z Was opublikuje swoje opowiadanie w przeznaczonym na to czasie.

3 komentarze:

  1. Mam pytanie, jako, że dołączyłam na bloga zaledwie przed paroma dniami: czy takich osób jak ja także dotyczy konkurs? Czy możemy wziąć udział w finale np. po nadrobieniu poprzednich etapów? Czy to raczej konkurs przewidziany dla starszych stażem autorów?

    Dymitr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest już właściwie zamknięty. do tego etapu przeszły tylko 3 osoby. Niestety, autorzy którzy dołączyli później tym razem nie mogą już się dołączyć, aczkolwiek wszystko jest możliwe przy kolejnych tego typu inicjatywach, bowiem mam nadzieję, że za jakiś czas wciąż będą chętni na jakąś kolejną zabawę :)

      Usuń
    2. Ok. Pytałam tak bardziej pro forma, bo takiej odpowiedzi się spodziewałam.

      Usuń

Szablon wykonała Night Tear. Źródło: WallPaper. Obsługiwane przez usługę Blogger.