środa, 22 marca 2017

Urodziny Fabletown!

22 MARCA 2017 - DRUGIE URODZINY FABLETOWN !


PODZIĘKOWANIA

Przez te dwa lata blog przebył bardzo długą i krętą drogę przeżywając swoje wzloty i upadki. Kiedy w czerwcu 2015 roku zaproponowałam swoją pomoc przy ogarnianiu bloga jako moderatorka, nawet nie przypuszczałam, że doczekam chwili, kiedy jako Administrator, będę pisała notkę z okazji drugiej rocznicy bloga! Na samym wstępie chciałabym szczególnie podziękować kundelkowi baskervillów, czyli mojej wspaniałej, administracyjnej drugiej połówce i zarazem wirtualnej siostrzyczce. Dziękuję za to jak początkowo dzielnie pomagała jako moderatorka, a później - jak cudownie zajęła się blogiem. To dzięki niej mogłam spokojnie się kurować - wiedząc, że Fable jest w jak najlepszych rękach. Kundelku - dziękuję Ci za ponad rok wspaniałej współpracy i wspólnego tworzenia naszego bajkowego bloga. <3

Baskerville: Od siebie dodam tylko, że współpraca z tobą, Skipperku, to sama przyjemność! Świetnie się dogadujemy i mam nadzieję, że to pozytywnie wpływa na atmosferę bloga :D Jestem z wami od początku istnienia bloga i zostanę aż do końca!

KOCHANE DZIABĄGI!

Nie da się ukryć, że bez was Fabletown przestałoby istnieć. Dajecie nam niezłego kopniaka, by dalej działać i dbać o tą naszą baśniową dzielnicę najlepiej jak umiemy. Mam nadzieję, że zarówno ja, jak i Skipper jesteśmy odbierane jako pomocne i wyrozumiałe Administratorki, a prócz tego przyjazne autorki.


Dla obecnej ekipy, która wspólnie z nami może świętować drugie urodziny bloga:

Le Fouve, Martin, Trzyiks, Leśne Licho, Pendragon, Night Tear, black swan, Kamanai - gościmy was po raz pierwszy na blogu, ale i tak zdążyliśmy pokochać wasze postacie i serdecznie dziękujemy wam za wszystkie wspaniałe pomysły.

bananowy król - cieszymy się niesamowicie z Twojego debiutu, akurat na Fable.

Dziękujemy wszystkim tym, którzy jak: Nikt Ważny, speszal persona, HAL, masło orzechowe, Hiszpańska Inkwizycja, Prezydent Galaktyki Zaphod Beeblebrox, Bździągwa byli już kiedyś z nami, a teraz wrócili.


Specjalne podziękowania należą się również tym, którzy pomimo niedługiego pobytu zdążyli trwale zapisać się w życiu bloga:

Bociek - za cudowną olimpiadę w piciu, która ogarnęła całe Fabletown
Vestanice - za najsłodszą postać w historii Fabletown
bonham carter (aka Burton) - za bycie dziabągiem administracji i nadwornym producentem gifów
CieńKsiężyca - za wspaniałą aktywność i bycie gwiazdą blogowego czatu
Ruda Paskuda - za uroczą Bellę i bajkowość jaką dzięki niej wnosi
Annie - za przełamanie blogowej klątwy ciążącej nad kolejnymi szeryfami


Dla naszych blogowych weteranów:

Q - która wraca do nas jak bumerang, a ostatnio dzielnie pomaga w Administrowaniu
Zuzajs Wróbel - która jest z nami od pierwszego dnia istnienia bloga (jako pierwsza postać na Fable)
red hood (aka Galluś) - która jest z nami już ponad półtorej roku, tworząc przez ten czas całą masę zwariowanych postaci.
Adsuro - która trafiła do nas w czasie, gdy Fable przechodziło kryzys, a jednak niezrażona została z nami aż do teraz.
Annabel Lee - która jest naszą najbardziej fabulous personą na blogu
Fox - który również jest z nami ponad półtorej roku i którego wszyscy kochają

Specjalne podziękowania należą się również

xoxo. - która niedawno wróciła na bloga, a która była z nami od samego początku i przez ponad rok administrowała na Fable. Gdyby nie ona, Fable zapewne nie przetrwałoby pierwszego kryzysu i, jak większość blogów grupowych, nie doczekałoby nawet swojej pierwszej rocznicy, nie mówiąc już o drugiej. Dziękujemy i cieszymy się, że wciąż jesteś z nami. :)


Dziękujemy również nieobecnej już z nami dawnej moderatorce - Raven Manipulant, za pomoc przy remoncie bloga. 


Jak zapewne zauważyliście, mamy nowy piękny szablon autorstwa Q - bardzo dziękujemy!

Nastąpiły również zmiany w zakładce O MIESZKAŃCACH - prosimy, by każdy autor zapoznał się z nią.

Pojawiła się także LISTA OBECNOŚCI!

W dziale Bufkina pojawiła się specjalna plotka! ;)

40 komentarzy:

  1. *fanfary piekielne* To co proszę państwa? Komu polać z okazji urodzin?
    A tak na poważnie, to czuję się nieco zawstydzony tym wszystkim. Przyznam szczerze że nie wiedziałem, a Boguś pewnie wiedział ale mi nie powiedział :D
    Oby Fable działało w Blogosferze jeszcze wiele lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :D
      Jesteś największym rozpijaczem (dziwne słowo... xD) w całym Fabletown i z tego względu pewnie ulubieńcem naszego Bufkina! :D Zostań z nami jak najdłużej i baw się dobrze <3

      Usuń
    2. Lucuś - dziękujemy Ci za bycie Lucusiem! :D
      Za bimber, piekielny samogon, Polaków i piekielny program 500+. Masz tu stado wiernych fanek (i zapewne fanów!), nawet - albo i głównie - wśród Administracji! Obyś bawił się z nami i rozpijał nas już do końca! :D

      Usuń
    3. Tak :D Za bycie jedynym w swoim rodzaju, niepodrabialnym Luckiem :)
      Mam nadzieję, że tak będzie, że jeszcze (jeśli wena dopisze) to przy następnej (albo i następnych notkach fabularnych) większość będzie "śmieszkować", a Bufkin będzie miał o czym plotkować :D

      Aha i żeby była jasność sytuacji...Lucek nigdzie się nie wybiera :D
      (Will też nie zamierza nigdzie uciekać ;D)

      Usuń
  2. Na Fable jestem po raz drugi i naprawdę cieszę się, że tutaj wróciłam ^^ Mam nadzieję, że Fable przetrwa jeszcze prawdziwe wieki w świecie blogosfery, gdyż posiada naprawdę ogromny potencjał, który nie może się zmarnować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! :)
      Oby przetrwało, ale z tak cudownymi Autorami to jest właściwie pewnie :D

      Usuń
    2. Większość z nas jest tu po raz drugi, albo i trzeci, co jest chyba dowodem tego, że potrafimy uzależnić. :)
      Cieszymy się, że do nas wróciłaś i mamy nadzieję, że Ty i Twoja Bella zostaniecie z nami jak najdłużej, bo wnosicie razem tyle uroku i baśniowości, że aż miło. ;**

      Usuń
  3. Stol lat, sto lat niechaj Fable zyje dlugo Nam.
    Braciszku powaznie - nie jestem gwiazda.. zbyt specyficzna jestem by nia być a i trzeba i umiec sluchac tego mojego belkotu.
    Siostrzyczko: kolejnego roku i wytrwalosci.
    Rodzince (bo jak zaczne wymieniac i nie skoncze) - gorace usciski i poblazliwosci dla waszej coreczki/kuzynki etc (bo sie juz placze w relacjach)
    A pozostalamy - duzo weny i zabawy.

    btw. kolejny dziwny wywod z mej strony - ah ale nie umiem pisac komow na notki tego typu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El, siostrzyczko, dziękujemy za piękne sto lat xD
      Mam nadzieję, że i ty zostaniesz z nami na długo, bo zawsze umiesz nas rozbawić, a shout bez ciebie nie byłby już taki sam :D
      Dzięki wielkie!

      Usuń
    2. Siostrzyczko, ależ z Ciebie jest prawdziwa gwiazdeczka i tyle! <3 Nie kłóć się z braciszkiem xD
      Buziaki od nas! ;**

      Usuń
    3. *robi mine* czy ja wiem *przekornie potakuje*
      wcale sie takową nie czuje
      *pasowieje*
      Slodzcie mi jeszcze to wyjdzie ze mnie taki tort jak na gifie.

      Usuń
  4. Jako weteranka muszę przyznać, ze Fable to najdłużej żyjący blog na jakim pisałam :D I zdecydowanie jedyny, z którego mimo moich osobistych kryzysów twórczych nie zrezygnowałam. Atmosfera zawsze była tu cudowna, choć blog przechodził wzloty i upadki, ale jedno mogę powiedzieć na pewno. Fabletown jest nie do podrobienia.
    Ale to właśnie wam Skipperku i kundelku należą się największe podziękowania! To dzięki Wam jesteśmy tu teraz wszyscy razem i świętujemy drugie urodziny bloga! Za wytrwałość, za pracę jaką wkładacie, by wszystkim było tu dobrze, za upór i kreatywność, za pasję, za pozytywną energię. Za wszystko co robicie. Serdeczne dzięki! Ode mnie i od Hakusia, który przybił pierwszy do Fabeltownowego portu i zatonie razem z nim ( oby nigdy do tego nie doszło). Niech wiatr zawsze wam sprzyja, a cisza na morzu zdarza się jak najrzadziej <3 Wielkie uściski ode mnie, bo zdecydowanie jest za co <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze wielkie brawka dla Q za nowy szablon! Cudna niespodzianka na tę rocznicę <3 Nie mogę wyjść z podziwu, a kolorki skradły mi serducho. Jest idealnie ^^

      Usuń
    2. Jej, nawet nie wiesz jak miło to wszystko czytać :D

      Zuz, ja dziękuję ci za to, że trwasz tu z nami dokładnie od pierwszego dnia istnienia bloga, równo 2 lata i jeden dzień :D Za to, że przyjęłaś mojego Dzwoneczka, gdy szukałam dla siebie nowego bloga, na którym mogłabym zostać na dłużej i co najwyraźniej się udało ;) Wielkie brawa za aktywność i udział we wszystkich zabawach, jakie odbywały się na blogu!

      Dziękuję ci również za wspaniały pomysł na Lucy, która powstała tylko i wyłącznie dzięki tobie. Dokładnie 28 lipca 2015r dodałam postać, która istnieje po dziś dzień, i którą prowadzę najdłużej ze wszystkich bohaterów, jakich kiedykolwiek stworzyłam na bloggerze. Która ponadto zaczęła już żyć własnym życiem i chyba nigdy nie będę w stanie się z nią rozstać. Dzięki ci za te godziny wymyślania kolejnych dram i tragedii, przez które nieraz chciało mi się płakać xD Za Shercia i naszą panią Hudson, za psy okrętowe i Jolly Rogera obwieszonego choinkowymi lampkami. A przede wszystkim za cudownie wykreowanego Hakusia, naszą blogową legendę! :D
      Stawiam kolejkę za Króla i Królową Katastrofy ;*

      Usuń
    3. Kundelek poleciała już ślicznie tęczą, więc ja Ci tylko skromnie podziękuję za moje pierwsze, epickie powiązanie na Fable - za cudowny wątek braci Jones, za głupawki na shoucie i gadu, za masę pozytywnej energii i cudownego Hakusia, bez którego chyba już nikt nie wyobraża sobie Fabletown.
      Kochamy Cię wszyscy i formalnie masz ode mnie tonę serduszek! <333333333333

      Usuń
  5. Cieszę się, że mimo mojego krótkiego pobytu, zostałam zapamiętana :) Spędziłam tutaj z Wami wspaniałe chwile i mam nadzieje, że blog nadal bedzie rekrutowal nowych członków. Czas mu sprzyja, a wszystko wspaniałym administratorom! Gratuluję drugich urodzin i ściskam mocno wszystkich blogowiczów, tych którzy zostali jak i tych, którzy wytrwale wzbogacają bloga we wspaniałe wątki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również dziękujemy! :D
      Twoja urocza Amara z pewnością zostanie zapamiętana na długo i mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz albo z nią, albo z kolejną cudowną postacią.

      Usuń
    2. Dziękujemy! :)
      Pamiętam i będę pamiętać o wszystkich wspaniałych postaciach, dlatego na pewno nie zapomnimy Twojej Amary.

      Usuń
  6. Ach, to zaszczyt <3 Wprawdzie ostatnio nie mam motywacji, ale kocham tego bloga całym serduszkiem i nie mam zamiaru go opuszczać! Obyśmy razem dotrwali do trzecich urodzin, potem piątych, dziesiątych! :D Kochajmy się! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wielkie dzięki! :D
      Blog przetrwa i do 50-tych urodzin, czemu nie! xD Jeśli twój szeryf wciąż będzie pilnował porządku, może nawet i dłużej :D

      Usuń
    2. Dotrwamy! :D
      Mam nadzieję, że w przyszłym roku, będzie nas jeszcze więcej i będziemy mieć kolejne fajne rzeczy do wspólnego wspominania! <3

      Usuń
  7. Cieszę się bardzo, że stuknął wam już drugi rok i życzę kolejnych rocznic. :) Dziękuję też szalenie za miłe słowa, dobrze wiedzieć, że wszyscy mnie kochają. xD
    Mam do was ogromny sentyment, na dodatek jesteście jedynym blogiem grupowym na którym siedzę aż tak długo - i z którego nie planuję odchodzić. Uwielbiam tutejszą atmosferę, autorów i rzecz jasna Administrcję. ;)

    A skoro już jesteśmy w rocznicowym nastroju to ja też chcę podziękować:
    Kundelkowi, bo tak naprawdę to Ty mnie na dzień dobry wciągnęłaś w Fable atakując propozycją genialnego powiązania. No i jak po takim ciepłym przyjęciu miałem stąd potem mogłem tak po prostu odejść? ;)
    Skipperkowi, co tu dużo mówić - za bycie Skipperem. Ty wiesz jak ja Cię uwielbiam. xD
    Gallowi za niezapomnianą nocną konferencję złych ludzi i epicką głupawkę.
    No i nieobecnej już na blogu Mister Franz za mojego przegenialnego Potworka - Adama.

    Było super, cieszę się, że do was trafiłem. Cieszę się też, że miałyście do mnie tyle cierpliwości, że mogłem sobie spokojnie zniknąć na cały semestr i na spokojnie wrócić. No i jak napisałem już kiedyś - zostanę do końca, czyli oby jak najdłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foxiu, nawet nie wiesz jak nam miło :D
      Ogromnie się cieszę, że przez ten czas istnienia bloga tak wielu Autorów wraca do nas z sentymentem :) Oznacza to, że nasze starania nie idą na marne i Fabletown jest zapamiętywane w tym pozytywnym sensie.
      Ja również dziękuję ci za cudownego Victora, który natchnął mnie do powrotu z moją Charlotte i stworzenia jej tak ciekawej historii :D Widzisz, uwielbiam pochłaniać autorów, a jak już znajdzie się ciekawe powiązanie - koniec, nie ma bata, by odejść z bloga xD
      Zostań z nami jak najdłużej i baw się dobrze <3

      Usuń
    2. Foxiu, my tu Cię wszyscy kochamy. ;*
      Kundelek już Ci tu pięknie i oficjalnie podziękowała, więc ja pojadę prywatą i podziękuję Ci bardzo za to jak do mnie wpadłeś, kiedy było kiepsko. To było bardzo miłe. <3
      O wszystkich naszych głupawkach i konferencjach na gadu nawet nie wspomnę. Chwała kundelkowi, że Cię dorwała i jesteś z nami. ;*

      Usuń
  8. Podobno początki są trudne, ale dzięki wam sobie radzę :D Podpatruje innych autorów i staram się wpasować. Blog ma już 2 lata? Wow. Moje gratulacje, oby tak dalej. Chcę też podziękować za waszą pomoc i chęci, by ułatwić mi ten start. Księciunio postara się zostać z wami jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki zawsze są trudne, a gdy przypominam sobie moją pierwszą kartę postaci, chce mi się śmiać xD
      Twój Książę wyszedł naprawdę cudownie i nie przypuszczałabym, że to twoja pierwsza postać w życiu :D Baw się u nas dobrze, a my zawsze służymy pomocą, tzn. nie zjadamy i nie torturujemy za błędy xD
      Dzięki wielkie!

      Usuń
    2. Jest nam niesamowicie miło, że stawiasz swoje pierwsze kroki akurat u nas. Cieszę się tym bardziej, gdy widzę jak szybko udało Ci się u nas zaaklimatyzować. :)

      Usuń
  9. Ojejku! Jestem blogowym weteranem?! Naprawdę?! Myślałam, że to dla tych, co są dłużej, czy coś. Tak bardzo mi miło ;___; A Fable to cudowny blog grupowy i jestem ogromnie szczęśliwa, że do niego dołączyłam, nawet jeśli chwilowo miał wtedy kryzys, czego nie żałuję! Cudownie jest tutaj!
    Wesołych Świą- A nie, czekaj... ee... Wszystkiego najlepszego dla Fable i naszej dzielnej Administracji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś, pewnie, że jesteś! :D A do tego wprowadzasz tu sporo pozytywnej energii, choć Jack mógłby już odwołać te mrozy xD Zostań z nami jak najdłużej i baw się dobrze!
      Dzięki wielkie :D

      Usuń
    2. Adsuro, przetrwałaś z nami kawał czasu i największy kryzys, więc tytuł weterana Ci się zdecydowanie należy. :)
      Baw się z nami jak najdłużej! I ześlij mi śnieżycę i mrozy w ciągu lata. <3

      Usuń
    3. Aaaaaaaaaaaa <3333333333 Tyle miłości ;////; Kocham tego bloga, atmosfera tutejsza jest przecudowna, dlatego zostanę tak długo, jak tylko się da!
      Noo... śnieżyca w ciągu lata brzmi cudownie! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  10. Dopiszę coś od siebie, dobrze? Chociaż już praktycznie wszystko zostało powiedziane :)
    Niektórzy mnie znają, większość jednak nie, ale to nie jest ważne. Dwa lata temu, na fali zachwytu OUAT, postanowiłam stworzyć bloga o tej tematyce. Poznałam przewspaniałą dziewczynę, która zaproponowała mi coś podobnego, ale jednak nie serialowego. Wtedy właśnie dowiedziałam się o świetnej grze, którą dzięki uprzejmości Skipper mogłam przejść, i o komiksach. W ten sposób, dzięki naszej współpracy, powstało Fabletown. Osobiście był to dla mnie burzliwy okres, matura za pasem, trzeba się uczyć, wybrać studia, ogarnąć swoje życie. Ale mimo to zawsze znajdowałam chwilę na to, żeby poświęcić ją na blog. I żadnej z tych chwil nie żałuję.
    Grono administratorskie stosunkowo szybko się rozpadło, przewinęło się kilku moderatorów, bez których nie byłoby nas tutaj. Na szczególne podziękowania zasługuje Kundelek, który ogarniał wszystko gdy ja, jeszcze jako główna administratorka, leniłam dupę. Gdyby nie ona, Fable przestałoby istnieć. No i Skipper, moja ukochana najlepsza żona, która miała mnie kopać w dupę jak będę miała zastój (a taki chwilowo mam) i coś jej to nie wychodzi. Jednak jako administratorka, razem z Kundelkiem, spisuje się znakomicie. Gdyby nie one, Fable by nie było. Rozpadłoby się z pół roku temu, z mojej winy. Dlatego nie kłamię mówiąc, że macie najlepsze administratorki na świecie. Takie, na które ten blog zasługuję. Dziękuję wam bardzo za zmycie mi głowy kiedy tego potrzebowałam.
    Trochę się rozpisałam, ale już kończę. Ostatnie słowa zostawiłam dla autorów. Jest was wielu, a było jeszcze więcej. Niektórzy są z blogiem od dłuższego czasu, inni od niedawna. Starzy wyjadacze od samego początku (ukłon dla wspaniałej Zuz, z którą miałam przyjemność poprowadzić swój pierwszy wątek na Fabletown, i która ubiegła mnie o regulaminowe pół godziny w dodaniu pierwszej karty na bloga) - naprawdę, biję pokłony wszystkim, którzy są z blogiem już od dwóch lat. Bo to dla was, drodzy autorzy, Fabletown powstało. I dla was, pomimo wielu przeciwności i cichych momentów, wciąż działa. Uwierzcie, nic nie jest dla administratora przyjemniejsze od patrzenia na to, ilu ludziom podoba się jego dzieło. A biorąc pod uwagę okres, przez jaki Fable funkcjonuje w blogsferze, wielu ludziom się ten twór podoba. Dlatego mam nadzieję, że spodoba się jeszcze wielu nowym, którzy do pisania na blogu dołączą.
    Aż mi się cieplej na serduchu zrobiło, tyle słodzenia. Pozostaje tylko ostatnie dziękuję. Bardzo dziękuję wam wszystkim, bo chociaż ja się z blogiem na długi czas rozstałam, to wy wciąż byliście. I nie daliście mu umrzeć. A to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww.. <3
      Przepiękny, przesłodki komentarz! Aż bym go wkleiła do noteczki, bo posłodziłaś piękniej niż niż my. <3
      Awww, cieszę się szalenie mogąc to czytać. Naprawdę! <3

      Usuń
    2. Aż łezka w oku się zakręciła :D Bardzo dziękuję ci za te wszystkie miłe słowa. Pomoc tobie i Skipper w prowadzeniu bloga była dla mnie ogromnym zaszczytem i nie myślałam nawet, że kiedykolwiek zostanę Administratorką. Dziękuję ci za zaufanie i za możliwość wykazania się przy współtworzeniu Fabletown.
      Niskie ukłony za wszystkie pomysłowe gry i wątki grupowe, które stworzyłaś na blogu, za twoje zaangażowanie przez cały ten czas.
      Cóż mogę dodać - wielkie dzięki za Nadine, nieco krwiożerczą siostrę Lucy, z którą tworzyłyśmy naszą małą morską rodzinkę ;) Cieszę się, że znów tu z nami jesteś i zostań jak najdłużej!
      Buziaki <3 :*

      Usuń
  11. Blog ma cudowną atmosferę i jest jedyny w swoim rodzaju, także bardzo się cieszę, że mogę być jego częścią. Dodatkowo bardzo miło się czyta takie słowa od Administracji. Mam nadzieję, że dotrwam do kolejnej rocznicy i życzę nam ich jak najwiecej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! :D
      Staramy się dbać o to, by blog był przyjazny dla każdego Autora, bo miła atmosfera to już połowa sukcesu ;D Ja również trzymam kciuki za to, byś dotrwała z nami do kolejnych urodzin i jeszcze dłużej!

      Usuń
  12. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANE FABLE! *wbija z tostami i szampanem*
    Miałem być wcześniej, ale komputer odmówił współpracy no i biedny stoi zepsuty. :c Kocham wszystkich bardzo mocno i życzę Wam, żeby Fable dalej się rozwijało i było takie super jak jest teraz. <3
    Buziaki od dziabąga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dorzucę też jakieś specjalnie podziękowania od siebie, żeby zachować klimat. :D Niby na blogu dopiero od stycznia jestem, ale kocham wszystkich!
      No, to chciałbym ofiarować kwiatki i laurkę:
      Skipperkowi - za bycie najlepszą dziabągomamą i za to, że jeszcze mnie nie zjadła, nawet jak ciągle zmieniam zdanie :D
      kundelkowi - za cierpliwość, z którą odpowiadała na wszystkie moje pytania na początku mojego pobytu na blogu i za to, że jest taką fajną osóbką
      Annie - za całokształt, bo udało nam się przenieść znajomość poza bloga
      Boćkowi - za bycie fajnym kumplem (i za to, że udało mi się dzięki niemu zaliczyć pierwszą wątkową bójkę w barze)
      Q - za bycie najlepszym smokiem i super zabawę na Chatzy
      speszal personie - za niezapomniany wątek

      No, to chyba tyle. Kocham wszystkich! <3

      Usuń
    2. Burtonku, dziękujemy ci za wszystkie miłe słowa! :D
      Wprowadzasz nam tu sporo ciepłego światełka i dobrego humoru, więc tym bardziej tak łatwo cię z bloga nie puścimy! xD

      Usuń
    3. Burtonku Ty jesteś moim dziabągiem number łan, więc zbyt Cię lubię żeby Cię zjeść! ;*
      Cieszę się szalenie, że tak nas kochasz (my Ciebie też kochamy!) i obyś był z nami jak najdłużej. Za rok chcę Cię widzieć w notce urodzinowej jako naszego weterana! <3

      Usuń

Szablon wykonany przez drama queen. Obsługiwane przez usługę Blogger.