niedziela, 19 marca 2017

are you brave? the devil asked. no, she answered, but i am alive

alice.
BARMANKA W PUDDING N'PIE      DZIWNA BLADOŚĆ      FASCYNACJA PRZYRODĄ ORAZ LUDŹMi      fotografia      MALARSTWO 
Cały świat zwariował… a może to ty kolejny raz postradałaś zmysły, Alice.
Co masz na myśli, Kocurku? Obwiniasz mnie za głupoty tego świata, a może własne błędy z dzisiejszych realiów życia?
Nie słuchasz mnie.
A niby po co? Jaki masz cel w bawieniu się w mojego psychologa.

Alice. Alice, której nikt praktycznie nie zna... nie wiedząc, kim tak naprawdę jest, lecz pozostają tylko drobne przypuszczenia w odkryciu tajemnicy tej dziewczyny.
Mówią, że to Alicja z Krainy Czarów... ale... czy mogą mieć rację?
POWIĄZANIA - INNE
wizerunek: winona ryder
cytat: gingerlattes.tumblr.com
nie mam nic do ukrycia!

7 komentarzy:

  1. [Gall! <3
    Witamy twoją Alice po raz kolejny, tym razem w zupełnie innej odsłonie :D Tajemnicza, jak zawsze ;) Baw się z nami dobrze (inaczej się nie da, hue hue hue xD)]

    wiadomo kto :>

    OdpowiedzUsuń
  2. [Hej! Witam się z nową, niezwykle tajemniczą postacią razem z Frostem! Kłania się nisko i pięknie~ Życzę weny, a w razie pomysłów zapraszamy do siebie! :)]


    Jack

    OdpowiedzUsuń
  3. [Z opóźnieniem, ale witam serdecznie. Bardzo ciekawa i tajemnicza postać.:) Zostań z nami jak najdłużej!
    PS. Nieśmiało zaproszę do siebie, może wymyślimy razem coś fajnego.]

    Gareth Burton

    OdpowiedzUsuń
  4. [Jasne! Chętnie ^_^ ]


    Jack

    OdpowiedzUsuń
  5. [Cudnie <3 Masz może jakieś pomysły? W mojej głowie chwilowo panuje kompletna pustka, ale jeśli coś podrzucisz, chętnie rozwinę twoją myśl i może uda nam się coś fajnego wykombinować :D]

    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Mam niejasne wrażenie, że Pete i Alice mogliby odnaleźć wspólny język XD
    Zatem jak masz ochotę, to zapraszam :) ]

    Pan Peter

    OdpowiedzUsuń
  7. [Jak ja mogłem nie powitać mojej ulubionej Alicji? :)
    Przepraszam za to przeoczenie i witam ponownie nową wersję naszej ulubionej blogowej Ali. Wiesz, że uwielbiam Winonę, więc wizerunek jak dla mnie jest genialny. Świetnie pasuje do Alicji.
    Życzę dużo ciekawych wątków i dobrej zabawy i rzecz jasna zapraszam do siebie. :)]

    Mordred Deschain

    OdpowiedzUsuń