środa, 1 grudnia 2010

Więzi



właściciel sklepu z bronią • znajomy?
Mieszkaliśmy obok siebie przez długie miesiące – i nigdy nie zadaliśmy sobie na tyle trudu, aby powiedzieć sobie coś więcej niż zwykłe „dzień dobry”. Dlaczego?
Nie wiem, kim jesteś. Nie rozumiem Ciebie i Twojego świata – ani tym bardziej tego, co w Tobie jest takiego, że zachowuję się tak, jakby… Jakby nigdy nikt mnie nie zranił, jakbym… jakbym kiedykolwiek mogła być szczęśliwa.
Nikt nigdy nie zrobił tyle dla mnie przez całe moje życie, co Ty przez jeden dzień. Przerażasz mnie. I dlatego ten jeden, ostatni raz, chcę dać życiu szansę. Nie zmarnuj jej, proszę.
I found a man I can trust and boy, I believe in us


pedagog szkolny • mąż • separacja

Dawno, dawno temu, żyło sobie szczęśliwe małżeństwo… Jakże wspaniale zaczyna się ta bajka, prawda? Szkoda, że nie możemy tak o sobie powiedzieć. Chociaż… może tak jest nawet lepiej?
Byłeś drugim mężczyzną, któremu postanowiłam zaufać. Byłeś drugim mężczyzną, który boleśnie mnie zawiódł. Ciężko tak naprawdę mi opisać, co czułam wtedy, w naszej chacie. Przez lata żyłam dla Ciebie jak zwykła, uboga kobieta. Chociaż mogłam być panią całego świata, wiesz?
Nigdy nie wybaczę Ci tego, co mi zrobiłeś.

We lost ourselves. The love has died.
Szablon wykonany przez drama queen. Obsługiwane przez usługę Blogger.