środa, 21 grudnia 2016

Wesołych Świąt!


Kochani Autorzy!


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku…
My, wasze (najwspanialsze na Świecie) Administratorki i (najzacniejsze z zacnych) Moderatorki, życzymy Wam całej góry prezentów pod choinką, rodzinnego ciepła i stołów pełnych smakołyków! Aby wszelkie przyszłoroczne egzaminy, matury, obrony prac i prawa jazdy były zdane na 100% ;)
Aby księżniczki odnalazły swoich królewiczów (i ewentualnie odwrotnie…), pocałowane żaby okazały się bogatymi lordami, a czarne charaktery zaświeciły przykładem choćby w tym jednym dniu. Aby tym razem Mikołaj nie pominął żadnego komina w Fabletown, a Bufkin odpuścił sobie sprośne żarty.

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! życzą:

49 komentarzy:

  1. Potargało mi jelita ze śmiechu...
    Jestem tak wzruszony tymi pięknymi życzeniami...
    Ale zaraz... a jak ja bym chciał jednak królewicza a nie jestem księżniczką? Czy to podchodzi pod dyskryminację? o.o
    Ale co tam XD Damy radę :D
    Dzięki bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mogę ewentualnie dopisać coś o Jeremym, jeśli wolisz xD If ju noł łot aj min xD
      Proszę :>

      Usuń
    2. Wole chomika Hammonda :D On wie co to PRZYGODA!
      Komu mogę przekazać mój list z listą prezentów?
      Ciągle noszę przy sobie jedwabną szatkę do czyszczenia metalu, tak na wszelki wypadek gdyby jednak nieoczekiwania przybył mój jednoręki wysłannik Mikołaja w czerwonych gatkach z uszkiem z moimi prezentami :D

      Usuń
    3. ja ci tam.. Lucka wez xD on zawsze chetny ^^

      Usuń
    4. (ignoruję część o szmatce, żeby się nie denerwować)
      Dostaniesz Spaniela w gadkach z kokardką i nie marudź! A Chomiczek chyba ruszył na przygodę... o ile nakręcą nową wersje Hobbita xD

      Usuń
    5. Nie chce Spaniela bo jego koszule są przerażające...
      Nie ignoruj! Szmatka jest bardzo istotna...
      Po co nosić kondomy w portfelu skoro można nosić szmatkę do polerowania metalu :D

      Usuń
    6. Postanawiam na to nie odpisywać xD
      Koszule Spaniela są piękne, jak na prawdziwego British przystało xD <3
      btw. idź i zrób mi herbatę!

      Usuń
    7. gdzie zlozyc zamowienia? xD

      Usuń
    8. Mam tylko kubki bez ucha z miejscem na hak...

      Usuń
    9. http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_FKwt7JWxavVbuUZt0W4RPDpP6PBxP7A4.gif
      lov ja <3

      Usuń
    10. a moge cie wziac Fausciku calego ? <.< pliiissssssssssssss xD

      Kundel - dobre xD

      Usuń
    11. Fauścik, królewiczów u nas deficyt, więc proszę nie robić paniom konkurencji! :)

      Usuń
    12. on jest zajety tylko o tym jeszcze nie wie ^__^

      Usuń
    13. To dobrze, bo właśnie do mnie dotarło, że mam tu jedynego królewicza na blogu... xD
      Poza tym Faust się chce podwalać do MOJEGO smoka!!! Będzie rózga od Mikołaja!
      Albo w ogóle do Fauścia przyjdzie Krampus, o! :D

      Usuń
    14. *smiech*
      A i mnie nie zabijesz jak i powiem, ze tez smoczka lubie i to bardzo? xDD *szuka strategicznych miejsc do ukrycia*
      To oburzajace ! Skandal w bialy dzien (co tam ze to noc) - moge dodac na gola pupcie/ ;>

      Usuń
    15. Z Tobą Elizka to ja się mogę podzielić. ;**
      Muahahaha, sprezentuje Ci cały zestaw rózg i bacików, do tresury Fausta. Co Ty na to? xDD

      Usuń
    16. to sie ciesze *____* *przesyla buziaki*
      Jesli chcesz darmowe loty - wbijaj do smoczka - zapiera dech w piersiach.
      Jesli potrzebujesz nianki lub cos w tym guscie-wbijaj do Lucka. Opiekunczy jak diabli.
      Jesli nudzi cie ziemia - przewodnik turystyczny zaprasza do piekla: w punkcie zwiedzania-palac Lucka (zaleca sie zabrac wiatrak)
      Jesli chcesz szybko deadnac - wbijaj do Fausta - zatrucie na bank xD

      Do tresury powiadasz xD biore caly zestaw xD

      Usuń
    17. Wow, jaka piękna reklama xD

      Wierzę w Ciebie kochana, że mu wybijesz z głowy (poprzez zadek) różne zboczone pomysły. ;)

      Usuń
    18. I prawdziwa (acz lotu na smoku jeszcze nie probowalam) To inne jak najbardziej hehe.

      Polecam na swieta xD
      Moze byc ciezko xD

      Usuń
    19. Płakałem jak czytałem :D
      Świetna reklama...jestem zachwycony. Powiedziałbym, że jest PIEKIELNIE dobra xD

      Usuń
    20. Lucuś, czy w czasie wycieczki odwiedzimy też piekielną bimbrownię polaków? ;)

      Usuń
    21. *podaje chusteczki* Lucio, moj Lucio.. az tak cie wzruszylam? oj chyba przestane xD

      Usuń
    22. Oczywiście bimbrownia obowiązkowo! Tylko proszę zaopatrzyć się w szklankę/wiadro/cokolwiek innego fo czego można nalać bimbru :)

      Usuń
    23. No to ja takiej wycieczki na pewno nie odpuszczę xDD

      Usuń
    24. Zapraszamy! Biuro Podróży: U bram piekla poleca xD Znizka na okres swiateczny ;)

      Usuń
    25. Czuje się dziwnie po przeczytaniu komentarzy Fauścika XD Jednoręki wysłannik przyjdzie do Lucy... Więc nie widzę sensu noszenia tej szmatki XD

      Usuń
    26. Skipper, proszę się tutaj mną nie rozporządzać. xD
      I w ogóle co to za "Pisiont odcieniuf krawata" ja tutaj widzę, co?

      Usuń
    27. Oh, tyle niespodzianek czeka Lucy w te Święta <3 xD

      Usuń
  2. Eeee no pikne życzenia tutaj się nam na głównej pojawiły :D Ja i Lucek (który był w tym roku wyjątkowo grzeczny!) jesteśmy w szoku...jesteśmy w ciężkim szoku :)
    Do kogo mam się zgłosić z listą prezentów, które pragnę dostać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co chcesz dostac? Dostales skrzydla to za malo marudo? xD

      Usuń
    2. Chęci do życia chce dostać xD


      Albo Fausta :)

      Usuń
    3. Pytanie Lucuś jakie prezenty Ci się marzą... ;)

      Usuń
    4. Słuchaj Elizy...
      Ale tak ci powiem, że chciałbym takiego jednorożca, którego mógłbym nazwać "Apokalipsa" xD

      A tak na poważnie...to glany bym chciał...albo...albo cokolwiek...mogę nawet zawisnąć na głównej z napisem "POSZUKIWANY" xD

      Usuń
    5. Możemy Ci sprezentować świąteczną ploteczkę o Lucku ;)

      Usuń
    6. O nie, co tu się dzieje, mój piękny post... xDDD

      Usuń
    7. Piesio alez tu sie dziwy dzieja xD

      Usuń
    8. Plotkę?! Z największą przyjemnością :)
      Będę wdzięczny za taki gest. Poza tym myślę, że to co tam dzieje się u mnie pod kartą będzie stanowiło ciekawy materiał na plotki xD

      Usuń
    9. *chichocze*
      oj tak, nie da sie ukryc xD

      Usuń
  3. To ja tak nieśmiało się wtrącę, podziękuję za życzenia i pogratuluję grafikowi, bo obrazek to naprawdę wyższy poziom tworzenia grafiki komputerowej i jestem pod wielkim wrażeniem. :D
    No i życzę administratorkom i moderatorkom wspaniałych świąt i jeszcze wspanialszych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękujemy bardzo! :D Sama widzisz, zaspamowali nasz piękny świąteczny post! xD
      Obrazek miał być zacny i fabulous, mam nadzieję, że wyszedł xD

      Usuń
  4. Ładny post był... i ładne życzenia i się trochę zepsuło...
    Ale to nie moja wina!
    Chyba...
    Post ładny dalej jest :D I taki szczery i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna grafika, piękne życzenia i równie piękne komentarze pod postem. xD
    Jesteście genialni, wszyscy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dalej pójdzie, to nie zdejmiemy tego posta przez kolejne miesiące, bo zaraz nam się z tego zrobi wątek grupowy :D

      Usuń
    2. ej no to calkiem dobry pomysl - istna konkurencja na bal xD

      Usuń
  6. Z podziękowaniem i wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Heej! Dziękuję i wzajemnie! <3 Wesołych świąt wszystkim! *kopie Jacka* a ty nam śnieg spraw w Wigilię! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i Elizka sle zyczenia. Wesolych - nie objedzcie sie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne życzenia, a obrazek jeszcze piękniejszy. :D
    Również wszystkim życzę wesołych świąt w miłej, rodzinnej atmosferze, prezentów, no i obiecanego przez Jacka śniegu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Night Tear. Źródło: WallPaper. Obsługiwane przez usługę Blogger.