poniedziałek, 1 stycznia 1990

Mita kuye ayasin

Lakota | 25 lat | Weterynarz
Jestem Indianinem i choć dużo nauczyłem się od cywilizacji, to nigdy nie zatraciłem indiańskiego poczucia sprawiedliwości i zdolności odróżniania dobra od zła. Jestem za rozwojem i postępem na drodze społecznej i duchowej, a nie na drodze handlu, nacjonalizmu czy wydajności.
~*~
Kiedy zwracamy uwagę bardziej na innych, niż na samych siebie, to obowiązek staje się słodszy i bardziej inspirujący, a przyjaźń – czysta i trwała.
Od 5 lat w Fabletown. Wciąż tęskni za dawnym życiem w zgodzie z matką Ziemią, za wolnością, za harmonią z naturą i duchami... Nie potrafi do końca zaakceptować nowej rzeczywistości, choć z całych sił stara się żyć po swojemu i postępować słusznie. Pracuje jako weterynarz w schronisku i lecznicy dla zwierząt, choć często z wielkim zaangażowaniem pomaga też zwierzęcym mieszkańcom Fabletown, również tym przebywającym na Farmie. Dobry, łagodny, lojalny przyjaciel, odważny.
Kiksuyapi
Wracam z moją ukochaną postacią z ukochanej bajki. :)
Na zdjęciach cudowny Uncas czyli Eric Schweig. Cytaty Ohiyesa (Charles Eastman), a wszystkie dziwne wyrazy pochodzą z języka lakota (btw. jednego z piękniejszych języków). 
Zapraszam do wątków, powiązań itp.

6 komentarzy:

  1. [Pamiętam Twojego Wartkiego Potoka i miło go znowu widzieć. :) Życzę Ci powodzenia z drugą postacia i dużo ciekawych wątków.]

    - Davy Jones & Henry Baskerville

    OdpowiedzUsuń
  2. [Podglądałem kartę i nawet się zastanawiałem czy nie poczekać i nie zgłosić się od razu do Wartkiego Potoka. :) W każdym razie wpadam. Panowie powinni się znać choćby ze schroniska, chociaż można też pokombinować z powiązaniem z przeszłości. Daj znać co myślisz. :)]

    Raven

    OdpowiedzUsuń
  3. [Oby tylko tym razem nam się pisanie nie skończyło na wzajemnym słodzeniu. ;)
    Dziękuję - postać była robiona w całości pod wizerunek, więc to zasługa boskości Bowiego.
    No to co wąteczek z którąś z postaci? ;)]

    Urthona

    OdpowiedzUsuń
  4. [Aaaaaaaaaa! Nigdy nie ulegnę, nigdy nie ulegnę wam- nie!
    Przyszłam ukochać, aaaa, ale się jaram. Jedna z lepszych bajek mojego dzieciństwa! Pozdrawiam cieplutko!]

    R.Rolf
    Pocahontas

    OdpowiedzUsuń
  5. [UU, tym bardziej się cieszę. Masz już jakiś pomysł, czy wymyślamy wspólnie? :D]

    R.Rolf
    Pocahontas

    OdpowiedzUsuń
  6. [Znam bajkę. :) Pomysł na powiązanie mi idealnie pasuje.
    A co do dalszego wątku. Może coś z Mustangiem? Powiedzmy Mustang również siedział w więzieniu, jak Raven. I tutaj dwie opcje - Wartki Potok chciałby go uwolnić. Albo Mustang uciekł przy okazji ucieczki Ravena i teraz nasi panowie próbowaliby go znaleźć. Nie wiem, ostatnio mi wena zdechła, więc daj znać co uważasz. :)]

    Raven

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Night Tear. Źródło: WallPaper. Obsługiwane przez usługę Blogger.