poniedziałek, 1 stycznia 1990

wszyscy mamy tutaj bzika

ALICE PLEASANCE LIDDELL
barmanka w kasynie; brak dawnej racjonalności; 
Bycie odważną panienką w niebieskiej sukience było proste. Życie w Krainie wydawało się zupełnie inne. Dokuczanie Królowej Kier wydaje się już bardziej bezpieczniejsze... Ale nie mogę się wypowiadać, przecież mam bzika. Wariaci to osobna jednostka. A kot wciąż gada, że mam bzika. 
wydzieranie się na ludzi jest fajne; pieprzenie że zetnę ich głowy jeszcze fajniejsze

POWIĄZANIA 

wątki: 0/2

10 komentarzy:

  1. [Witamy serdecznie!
    Fajna Alice, zwariowana - a więc taka jaka powinna być :D No i w końcu brunetka, nawiązując do gry :D Życzę samych ciekawych wątków!]

    Administracja
    (Lucy & Charlotte)

    OdpowiedzUsuń
  2. [Witam kolejną już Alicję i to w innym wydaniu niż zawsze. CHociaż buntownicza postawa została ;D W grę nie grałam, komiksy czytałam i tam była blondi, więc dla mnie Ali zawsze będzie blondynką. Kłaniam się i dobrej zabawy życzę!]

    Jefferson Hatter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Aktualnie mój czas na blogowanie jest równy minus sto, więc nie zabieram się za nowe wątki, ale jeśli cierpliwie poczekasz do końca sesji, to mam niespełniony nigdy pomysł na wątek.]

      Usuń
    2. [Po krótce - nasza dwójka spotyka się gdzieś na mieście. Znając Kapelusznika zapewne w areszcie przez napadnięcie na jakąś kobietę w sukience w szachownicę albo przez zakłócanie porządku. Sam nigdy by nie wyszedł poza swój sklep, ale pewnie postanowił znaleźć Haka. No i stało się. Gdy się w końcu spotykają, okazuje się, że Kapelusznik nie pamięta Alicji ani tych wszystkich wydarzeń z jej pobytu. Po prostu jakby nic się nie stało. I razem z Alicją przeżywają w Fable coś na kształt przygód dziewczyny w Krainie Czarów. Przełożenie tego na realny świat. Nie wiem czy napisałam z sensem i zrozumiale xd]

      Usuń
    3. [na razie nie ma co wybiegac za daleko w przyszłość, bo nawet swoic wszystkich wątków nie ogarnelam do końca]

      Usuń
  3. [Stwierdziłam, że się wpadnę i przywitam razem ze śnieżką dla ciebie! Witaj Alicjo, mam nadzieję, że będziesz się tu nieźle bawić! >D ]

    Jack

    OdpowiedzUsuń
  4. [Filmik cudny, ale widzę, że zmieniłaś wizerunek :D Wpisać ci go do "Wizerunków"? ;)
    W ogóle to musimy coś razem napisać no xD Tylko czy czekamy na Świerszczyka, czy kombinujemy z Alice? W sumie ona i Lucy razem pracują, więc jest jakiś punkt odniesienia.]

    Lucy & Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  5. [Mamy czas, więc spokojnie sobie pisz kartę :D
    Myślę, że możemy coś z Lucy wymyślić, bo uciekło mi u niej sporo wątków. Za to u Charlotte trochę mi przybędzie ;)
    Kurcze, korci mnie, żeby nieco u Lucy nakombinować i przerobić ją trochę na Harley... xD Może ona i Alice wymyślą coś pokręconego xD]

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja widzę, że wizerunek smutnego klauna i na Wampirku i na Fable. ;)
    Przepraszam, że Ci dopiero teraz odpisuję, ale najpierw mnie nie było, a potem siedziałam tylko na Wampirku, bo myślałam, że Fable padło.
    Ale jestem i z wielką chęcią skorzystam z propozycji wątku. Czy to tutaj czy na wampirze - wedle uznania. :D

    Arman

    OdpowiedzUsuń
  7. [Nadrabiam zaległości, więc witam serdecznie Alicję. Swoją drogą, czy Ty już wcześniej nie miałaś tu Alicji? Bo opis coś znajomy. W każdym razie jeśli tylko masz chęć, zapraszam na wątek. :)]

    Joe Black

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Night Tear. Źródło: WallPaper. Obsługiwane przez usługę Blogger.