poniedziałek, 1 stycznia 1990

Skradasz się do mnie po cichu w nocy, nie wiem co robić, wołam pomocy

BARMANKA W TRIP TRAP 💐 NIESPEŁNIONA ARTYSTKA 💐 BEZPIECZEŃSTWO

Wciąż czuję się niewinna. Nawet za tyle krzywd ile wyrządziłam ludziom. Adrenalina i przerażenie, kiedy zdołam pokazać władzę nad kolejnym gównem z Trip Trap... 
Nic już nie czuję.
Potęga. Coś, czego mi wcześniej brakowało. Siła drzemiąca we mnie przez te lata, stała się jeszcze większa niż wcześniej. Koniec ery małej blondyneczki, ganiającej za przyjaciółmi w niebieskiej sukience. 

Mara starty Krainy Czarów chodzi za mną jak cień,
uderzając w najodpowiedniejszym momencie.
kraina     inni     historia     drobnostki
                                                                                                                        
Pani: Mary Elizabeth Winstead. W tytule: Los Trabantos - "Wuj". Pilnie poszukiwane postacie z zakładki "Kraina"! Nie umiem pisać kart... grrr...
GG: 45839413. Mail: buckysass@gmail.com. JIM
                                     NIE MAM NIC DO UKRYCIA!                                     

5 komentarzy:

  1. [Witam serdecznie. :)
    Widzę, że Alicja zamieniła swoją uroczą niebieską sukienkę na niebieskie włosy. ;)
    Życzę ciekawych wątków, a w razie chęci zapraszam również do siebie.]

    Oberon

    OdpowiedzUsuń
  2. [Jej, jaka fajna Alice ci wyszła! :D I te kolory w karcie <3 Haha, i wielki plus za wizerunek dla Zająca xD
    Choć, wykombinujemy coś z Lucy ;)

    P.S. Link podmieniony ;)]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć :) Ostra babeczka z tej Alice. Chętnie zapoznałabym ją z Rebel, która mogłaby trafić do Trip Trap w poszukiwaniu informacji, jak w nielegalny sposób odzyskać moce. Mogłoby dojść do burdy i Alice byłaby zmuszona wyciągnąć swoją spluwę, ewentualnie inaczej okiełznać sytuację. Co ty na to?]

    Rebel Harper

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Alicję i przychodzę z pytaniem o postać z krainy.
    Proszę o kontakt : zuzannapietka@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń
  5. [Z wielkim opóźnieniem, ale witam bardzo serdecznie i w razie chęci zapraszam do siebie na wątek. :)]

    Kainan

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez drama queen. Obsługiwane przez usługę Blogger.